Du skal ikke ha smerter og føle deg stiv og støl, men du fungerer optimalt på jobb og hjemme!

Vi er her for å hjelpe deg!

Tlf 22 20 33 33

Nå har vi gjort det enkelt for deg å bestille time 👌 
Nakke
Har du stiv og vond nakke? Noen dager til og med hodepine eller migrene? Les hva vi kan gjøre for deg!
Rygg

Akutte eller kroniske plager i ryggen. 
Hugg, strålinger, trøtthet, kramper, låsninger ….

Vi er her for deg!

Skulder/arm
Kjenner du alt for mye til skulderen, underarmen og kanskje til og med tommelen? Les hva vi kan gjøre for deg!
Kontorplager
Sitter du på kontor, så er det dessverre stor sannsynlighet for at du har vondt i nakken og vond rygg. Vi har over ti års behandlingserfaring!

Er du mamma?

Kontorplager

Det å bli mamma er fantastisk og kroppen din har endret seg.
Det har du også! Men du skal fortsatt fungerer.

Lekkasjer, smerter og ubehag i rygg, bekken, nakke og mage er ikke noe du trenger å ha lenger. Vi er her for å hjelpe deg 🌸

Stresset?

Rygg

Livet går for fort til at du ikke skal vite hvor du skal og hva du ønsker. 

Finn din vei, din balanse og deg i ditt liv <3

Hva kan vi hjelpe deg med?

Naprapati og osteopati

Stive og vonde muskler er ikke noe å samle på. Enig? Les mer om hva vi kan gjøre med din stive nakke og vonde rygg!

Trening

Ønsker du med å komme i gang med treningen, men sliter med å finne tid, energi eller å vite hva som er rett for deg? Les hva vi kan tilby deg!

Massasje

Er du sliten og trøtt? Trenger du å økte blodsirkulasjonen og noen minutter med avslapping? Klassisk massasje er timen for deg!
På bloggen

deler vi gode tips og råd til hvordan du kan få en smertefri hverdag

Hvilke mageøvelser skal jeg ta?

Hvilke mageøvelser skal jeg ta?

Det å trene mage er ikke bare bare! Men vi vet jo alle at vi burde trene mage. For ja, det å trene mage, og det å trene core, det er jo sunt. Men hvilke mageøvelser bør du gjøre?    Mer vondt? Det å få mer vondt i ryggen, det å få mer vondt i hoftene og det å få...

les mer
Balanse

Balanse

Godt nytt år!  Med været for tiden og så mange fall jeg har hørt om fikk det meg til å tenke på hvor viktig det er å ha god balanse.  Balansetrening er veldig bra for ankler, knær og hofter. Når man trener balanse gjør man små bevegelser spesielt i ankel og kne som...

les mer