Du skal ikke ha smerter og føle deg stiv og støl, men du fungerer optimalt på jobb og hjemme!

Vi er her for å hjelpe deg!

Tlf 22 20 33 33

Hvordan få en bedre hverdag på jobben? Få våre 5 mest effektive tips!
Nakke
Har du stiv og vond nakke? Noen dager til og med hodepine eller migrene? Les hva vi kan gjøre for deg!
Rygg

Akutte eller kroniske plager i ryggen. 
Hugg, strålinger, trøtthet, kramper, låsninger ….

Vi er her for deg!

Skulder/arm
Kjenner du alt for mye til skulderen, underarmen og kanskje til og med tommelen? Les hva vi kan gjøre for deg!
Kontorplager
Sitter du på kontor, så er det dessverre stor sannsynlighet for at du har vondt i nakken og vond rygg. Vi har over ti års behandlingserfaring!
Kontorplager

Smittevern i forbindelse med COVID-19. Vi tar smittevern på alvor. Du skal kjenne deg trygg hos oss. Gå inn her å les mer

Stresset?

Rygg

Livet går for fort til at du ikke skal vite hvor du skal og hva du ønsker. 

Finn din vei, din balanse og deg i ditt liv <3

Hva kan vi hjelpe deg med?

Naprapati og osteopati

Stive og vonde muskler er ikke noe å samle på. Enig? Les mer om hva vi kan gjøre med din stive nakke og vonde rygg!

Trening

Ønsker du med å komme i gang med treningen, men sliter med å finne tid, energi eller å vite hva som er rett for deg? Les hva vi kan tilby deg!

Massasje

Er du sliten og trøtt? Trenger du å økte blodsirkulasjonen og noen minutter med avslapping? Klassisk massasje er timen for deg!
På bloggen

deler vi gode tips og råd til hvordan du kan få en smertefri hverdag

Balansetrening- ikke bare for eldre

Balansetrening- ikke bare for eldre

Balansetrening er veldig fint for deg som har problemer med enten ankel, kne og/eller hofte. Vi har mange store sterke muskler for å holde oss oppreist store deler av dagen, men store tunge muskler er ofte vanskelig å gjøre små bevegelser. Når jeg sier små så mener...

les mer
Tøy bakside lår

Tøy bakside lår

Pasienter som kommer til meg med smerter på bakside lår (hamstring) forteller ofte at de får en “krampelignende” smerte av å sitte for lenge rolig, og at hvis de ikke står opp og går litt så blir smerten mer og mer intens. Jeg har mest erfaring av at folk som sitter...

les mer